Inici » La Ciutat » Amposta Ciutat Diversa » Blog Diversitat » La diagnosi del Pla Local d’Infància i Adolescència retorna a les famílies

La diagnosi del Pla Local d’Infància i Adolescència retorna a les famílies

El 26 de novembre s’ha programat un taller de devolució per a les famílies que van participar en la fase de diagnosi

Les famílies que van participar en la diagnosi del Pla Local d’Infància i Adolescència (PLIA) coneixeràn en quin estat es troba la ciutat pel que fa a les necessitats dels infants i adolescents. El 26 de novembre s’ha programat a l’espai socioeducatiu La Brúixola «Infància a Amposta: com estem i què podem fer?», un taller de devolució de les propostes que les famílies van aportar per al PLIA.

La devolució de la fase de diagnosi als participants és la fase prèvia al disseny i redacció d’aquest Pla. Finalment, es farà la redacció i el disseny del document del pla, en què se seqüenciaran i programaran les accions que es faran a Amposta durant els quatre anys de vigència del pla, i es farà la sessió de devolució corresponent per tal de fer coneixedora a tota la ciutadania dels resultats obtinguts.

El Pla Local d’Infància i Adolescència definirà les línies de les polítiques públiques que l’Ajuntament implementarà en matèria d’infància i adolescència a la ciutat.