Inici » Comunicació » Notícies » XX Campionat Territorial de Natació per a persones amb Discapacitat intel -lectual

XX Campionat Territorial de Natació per a persones amb Discapacitat intel -lectual

Organitzat per l´ACELL (Federació Catalana d´Esports per a Disminuïts Psíquics) i Apasa tindrà lloc aquest dissabte 19 de maig de 2012 a la Piscina Municipal d´Amposta.

Els informem que el proper 19 de maig a les 10 a la Piscina Municipal d´Amposta, es celebrarà el XX Campionat Territorial de Natació per a persones amb Discapacitat intel.lectual, organitzat per l´ACELL (Federació Catalana d´Esports per a Disminuïts Psíquics) i la nostra entitat. Amb el suport de l´Ajuntament d´Amposta, Consell Comarcal del Montsià i Consell Català de l´Esport .

Un fet molt important és la col.laboració d´empreses privades de les Terres de l´Ebre que creuen amb l´esport de les persones amb discapacitat Intel.lectual com La Musclera, Pescados i Mariscos Amposta, Limgrup, Comercial Accensi, Remeiss-Ortopèdia, Tallers Codorniu, Obra Social «La Caixa»Associació Voluntaris «La Caixa» de les Terres d el´Ebre i Publicenter .

En aquest campionat participaran 144 esportistes de 8 Clubs de la província de Tarragona i 1 de la província de Castelló:

  • Alba : 14 esportistes
  • Adaponda: 20 esportistes
  • Aprodisca: 6 esportistes
  • Garbí: 14 esportistes
  • Baix Camp: 2 esportistes
  • Taller Estela: 9 esportistes
  • Ziga-zaga: 1 esportiste
  • Solc: 43 esportistes
  • Apasa: 35 esportistes

Des del Club Esportiu l´Àngel-APASA participaran esportistes dels diferents serveis de l´associació. És el setè cop consecutiu que és realitza el campionat de natació a les nostres terres.

Després del campionat és celebrarà al Restaurant Els Ullals d´Amposta la cloenda de la temporada 2011-12 , amb un bon apat i gresca .

Mitjançant aquesta acte fem un pas més endavant per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel.lectual, i és el fruit d´aquest projecte iniciat fa molts anys de l´esport com activitat rehabilitadora i normalitzadora que amb l´esforç de tots hem assolit.