Sis pel·lícules i 90 curts, al Fangofest Amposta
El Festival Internacional de Cinema fantàstic, de terror, animació i ´gore´ arriba a la sisena edició. Del 10 al 12 de setembre.
Sis pel·lícules i 90 curtmetratges competiran del 10 al 12 de setembre a l´auditori d´Amposta dins del Festival Internacional de cinema fantàstic, de terror, animació i gore Fangofest, que enguany arriba a la sisena edició. Organitzat per la productora de cinema independent d´Amposta, Kutrefacto Films i per Moratis Films, els festival premiarà produccions en vuit categories: millor curt, millor llargmetratge, millor curt fantàstic, premi del públic, curt més sagnant, millor curt d´animació, premi Maledictis (millor curt amateur) i millor interpretació.
Els 90 curtmetratges i sis pel·lícules que es projectaran dins de la competició han estat escollits d´entre més de 300 curts i 30 llargmetratges que es van presentar en aquesta sisena edició. A més d´aquests, també es projectaran altres pel·lícules, documentals i una webserie,
Enguany, el festival retrà homenatge a l´ampostí Luis Papiol, per celebrar el 30 aniversari de la seva primera pel·lícula Poke. En aquest homenatge es projectaran dos pel·lícules.

amposta.cat













