Inici » L’Ajuntament » Regidories » Regidoria d’Obres i Urbanisme » Desenvolupament del Pla en sòl urbà

Desenvolupament del Pla en sòl urbà

1. Les determinacions sobre el sòl urbà contingudes en aquest pla d’ordenació municipal són d’aplicació immediata.

2. No obstant, aquest Pla delimita diferents àmbits subjectes a la tramitació d’un Pla de millora urbana i a d’altres plans especials urbanístics en aquelles àrees delimitades per aquesta fi en plànols.

3. Les operacions de millora urbana no previstes en aquest Pla d’Ordenació Urbanística Municipal requeriran la prèvia o simultània modificació del Pla, excepció feta dels supòsits en què no s’alterin els usos principals, ni els aprofitaments i les càrregues urbanístiques, ni l’estructura fonamental del planejament general.

4. Els Plans de Millora Urbana respectaran les determinacions establertes per aquest Pla per a cada cas, i hauran de contenir les determinacions i documentació prevista a l’article 68 del TRLUC i als articles 65.1, 65.2, 65.5 i 66 del TRLUC.

5. En desenvolupament de les determinacions contingudes en aquest Pla d’Ordenació Urbanística Municipal es podran redactar també, si fos necessari, plans especials urbanístics per a l’ordenació de recintes i conjunts artístics per a la recuperació i millora del paisatge urbà, protecció addicional del paisatge, de les vies de comunicació i qualsevol altres finalitats anàlogues, com també els previstos en la legislació sectorial.

6.Els plans especials urbanístics contindran les determinacions previstes en el planejament territorial, i en aquest Pla i, en el seu defecte les pròpies de la seva naturalesa i finalitat, degudament justificades i desenvolupades en els estudis, plànols i normes corresponents.