BASES APROVADES DEFINITIVAMENT PER LA JUNTA DE GOVERN EN LA SESSIÓ DUTA A TERME EL DIA 14 DE FEBRER DE 2014 PER PARTICIPAR A LA DESFILADA DE COMPARSES DE CARNESTOLTES
- Els grups que desitgin participar s’hauran d’inscriure del 10 al 21 de febrer de
l’any en curs.
- Les inscripcions es faran a la regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Amposta.
Per inscriure’s és imprescindible presentar la butlleta degudament omplerta.
Cada grup haurà de tenir un representant major d’edat que serà el responsable
de tot el que afecti a aquell grup
- Una comparsa haurà d’estar formada per un mínim de 15 i un màxim de 100
persones.
- Per a poder participar com a comparsa han de dur una plataforma que haurà
de mesurar com a màxim 3m. alçada per 2,5m. amplada i podrà portar un
generador elèctric per a la música i les llums.
- Les comparses que compleixin tots els requisits podran optar a l’ajut de 80€.
Aquest ajut és per fer front a les despeses de material (roba, fusta,
maquillatge...) que puguin tenir, per tant caldrà justificar-ho amb factures per
import mínim de 80,00 €. La justificació s’ha de presentar a data màxima 31 de
març de 2014. Transcorreguda dita data no s’acceptaran justificants,
considerant-se no complits els requisits per optar a l’ajut de 80,00 €.
- El representant de la comparsa haurà d’assistir a la reunió que tindrà lloc el
dilluns 24 de febrer a les 21,30h. a l’Ajuntament d’Amposta, on es decidirà per
sorteig el lloc que ocuparà cada comparsa en la rua. En el cas que alguna
comparsa dugui cavalls, ocuparà sempre l’última posició en la rua.
- Les comparses hauran d’estar concentrades el dia 1 de març de 2014 a les
18h. al pàrking de les piscines velles per tal de col·locar-se en ordre de sortida.
A les 18,30h. s’iniciarà la rua que pujarà pel carrer Sol, seguirà per l’Avinguda
de la Ràpita, la rotonda de l’olivera i acabarà al pavelló firal.
- Les comparses sols podran fer 2 actuacions, d’una durada de 4 minuts
cadascuna (una major durada suposarà penalització), que el jurat qualificador
valorarà. Els punts fixats són els següents:
- entre la Tratoria i la Jijonenca
- entre la botiga de Noé i el Palaciet
- El jurat en les seves votacions valorarà, puntuant de l’1 al 10, per igual
coreografia i/o animació, carrossa, vestuari i originalitat.
- El veredicte del jurat es donarà a conèixer al pavelló firal. El seu veredicte serà
inapel·lable.
- Es donaran 3 premis: un primer premi de 300€; un segon premi de 200€ i un
tercer premi de 100€.
- Tots els grups hauran de seguir les normes i instruccions que els puguin anar
donant la comissió organitzadora de la rua. La Comissió marcarà el ritme de la
rua, i els espais que han de quedar entre els diferents grups. L’incompliment
d’aquesta norma dóna dret a la Comissió a expulsar la carrossa.
- Els ingressos es realitzaran via transferència bancària. És imprescindible
facilitar a l’Ajuntament d’Amposta, en la butlleta d’inscripció, el número de
compte IBAN.