Ordre del dia Ple del 24/9/2001
- Aprova definitivament l´Estudi de detall referent a l´immoble situat al carrer Cervantes, 64 d´aquesta Ciutat, redactat per l´Arquitecte Carles Busquets Rosich a instància de la Societat Anònima Municipal de Gestió Sanitària i de Serveis Socials (SAMGSISS).
- Aprova definitivament l´Estudi de detall del carrer Victòria
- Aprova provisionalment el Pla Especial “Casetes dels Mestres”, redactat per l´Arquitecte Laureano Panisello Gisbert, a instància de la Societat Anònima Municipal de Gestió Urbanística (GURSAM).
- Acceptar l´ajut de 29.475.500 pessetes (177.151,56 Euros), inclòs en el programa específic de la Diputació de Tarragona –PAM- (anualitat 2001) del PUOSC per finançar l´obra “Urbanització de l´Av. Aragonesa, primera fase” identificada amb el número DT-2001/86-PG.
- Acorda procedir a la venda mitjançant subhasta pública de la parcel·la de propietat municipal situada al carrer Josep Tarradellas, 23-25, qualificada com a bé patrimonial.
- Aprova el Plec de clàusules econòmiques adminis-tratives que han de regir la subhasta, disposant que es publiqui per un termini de vint dies al tauler d´anuncis de la Corporació i al Butlletí Oficial de la Província, anunciant, simultàniament, la licitació.
- Resol sobre béns a expropiar amb motiu de les obres de Passeig Fluvial, entre les fites M-111 i M-96.
- Aprova inicialment l´Ordenança municipal per a la gestió de runes i terres
- Aprova l´expedient número 7 de modificació del pressupost de 2001.
- Acorda concertar amb Caixa Tarragona un aval bancari per a formalitzar-lo davant de l´Agència Catalana de l´Aigua.
- Aprova l´adquisició de finca situada al Polígon industrial de l´Oriola.
- La Corporació queda assabentada del contingut de la Memòria d´activitats municipals de l´any 2000.
- Es rebutjada la moció d´Esquerra d´Amposta – ERC sobre consulta popular de suport a la plataforma d´Amposta per a la Defensa de l´Ebre i oposició al PHN i que la votació sigui nominal.
amposta.cat













