L´Hospital Comarcal d´Amposta comença les obres del nou servei de farmàcia
S´invertiran 140.000 euros i està previst que acabin a primers de desembre
L´Hospital Comarcal d´Amposta va iniciar, divendres 23 de setembre, les obres de construcció de la nova farmàcia, que han de permetre que l´edifici hospitalari de la capital del Montsià tingui un servei de farmàcia autònom i independent, millorant, d´aquesta manera, el servei que s´ofereix als pacients. Les obres estan pressupostades en 140.000 euros, als quals caldrà afegir els recursos que es destinaran per a l´equipament de la farmàcia.
Les obres està previst que s´acabin a primers de desembre. La nova farmàcia estarà ubicada a la planta baixa de l´Hospital i ocuparà un espai de 200 metres quadrats.
«Treballem de forma intensa perquè l´Hospital Comarcal ofereixi el millor servei als pacients», assenyala l´alcalde d´Amposta, Adam Tomàs, qui també destaca que amb l´entrada en funcionament del nou servei de farmàcia, es farà un salt qualitatiu». Tomàs ha recordat també que «en els últims mesos s´ha posat en funcionament una àrea d´atenció pediàtrica dins el servei d´urgències».
amposta.cat













