Inici » La policia local alerta de la presència d’un estafador que es fa passar per operari de FECSA

La policia local alerta de la presència d’un estafador que es fa passar per operari de FECSA

La policia local d’Amposta ha detectat la presència d’un individu que es fa passar per operari de la companyia elèctrica amb la finalitat d’estafar a la gent gran.

La policia local d’Amposta ha detectat la presència d’un individu que es fa passar per operari de la companyia elèctrica amb la finalitat d’estafar a la gent gran.

El suposat operari va als domicilis de persones d’edat avançada amb l’excusa de que ha de revisar el comptador de la llum, a continuació els diu que s’ha de canviar el comptador i els expedeix una factura de fins a 400 euros. Un cop pagada la quantitat, la víctima no en torna a saber res més.

Aquest matí s’ha rebut la primera denúncia d’una segona onada d’estafes d’aquet tipus, ja que fa uns mesos ja se’n van detectar 6.
En general, l’estafador sempre opta per domicilis de gent gran que té dificultats per identificar-lo. Fins al moment, la policia no disposa d´una descripció acurada de l´individu, raó per la qual alerta a la gent d´edat avançada de que extremi les precaucions.