Estem publicant la nova SEU ELECTRÒNICA de l'Ajuntament d'Amposta. Preguem disculpeu les molèsties.
Inici Informació Oficial Concursos de concessions administratives Quiosc Valletes: Atorgament d’una concessió administrativa
publicat el 14/02/2018
El present contracte té per objecte l’atorgament, en la forma i condicions que s’estableixen en el present Plec, d’una concessió administrativa per a l’ús privatiu d’una part del domini públic (carrer Amèrica cruïlla amb Avinguda Josep Tarradelles) del qual l’Ajuntament n’és titular.
La porció del carrer esmentat que és objecte de la concessió, amb una superfície total de 24 m2. resta definida en el plànol que figura com annex al present Plec.
Es tracta d’una concessió d’ús privatiu de béns de domini públic que no comporta la seva transformació o modificació, conforme al que disposa l’article 57 del Reglament del patrimoni dels ens locals de Catalunya.
La selecció del contractista es realitzarà pel sistema de concurs obert la resolució del qual és realitzarà amb l’aplicació dels següents criteris:
Millora en el cànon previst: fins a 15 punts.
Millors condicions en la prestació del servei: fins a 5 punts.
d) Altres millores sobre les previsions del present plec: fins a 5 punts.
Estan capacitades per a contractar les persones naturals o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguin plena capacitat d’obrar i acreditin la seva solvència econòmica, professional i tècnica en els termes de l’article 60 del RDL 3/2011, de 14 de novembre pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic com prohibitives per a contractar amb l’administració pública.
El quiosc a instal·lar, així com les obres, instal·lacions i equipaments necessàries per al seu funcionament seran realitzades i aportats per l’adjudicatari.
La concessió s’atorgarà per un termini màxim de 4 anys, comptats a partir de la data de l’atorgament de la concessió.
El termini de duració de la concessió no podrà prorrogar-se.
De conformitat amb el que disposa l’article 122 del RDL 781/86, de 18 d’abril, l’exposició del Ple de condicions particulars i l’anunci de licitació es realitzaran en el mateix acte, podent-se presentar reclamacions contra el plec en el termini de vint dies hàbils següents al de la publicació de l’anunci.
Si en el termini esmentat es formulessin reclamacions contra el plec de condicions, es suspendrà la licitació i el termini de presentació de proposicions fins la resolució d’aquelles.
Les proposicions per a prendre part en el concurs se presentaran a la Secretaria general de l’Ajuntament, en sobre o plec tancat, a l’anvers del qual hi figurarà la següent inscripció:
Sobre 1, a l’anvers del qual hi figurarà la següent inscripció: DOCUMENTACIÓ ADMINISTRATIVA PER A PRENDRE PART EN EL CONCURS PER A L’ATORGAMENT D’UNA CONCESSIÓ D’US PRIVATIU PER A LA INSTAL·LACIÓ D’UN QUIOSC A LA ZONA DE VALLETES, AL CARRER AMÈRICA CRUÏLLA AMB AVINGUDA JOSEP TARRADELLES.
El sobre inclourà la següent documentació:
Sobre 2, a l’anvers del qual hi figurarà la següent inscripció: DOCUMENTACIÓ TÈCNICA PER A PRENDRE PART EN EL CONCURS PER A L’ATORGAMENT D’UNA CONCESSIÓ D’US PRIVATIU PER A LA INSTAL·LACIÓ D’UN QUIOSC A LA ZONA DE VALLETES, AL CARRER AMÈRICA CRUÏLLA AMB AVINGUDA JOSEP TARRADELLES.
El sobre inclourà la següent documentació:
Sobre 3, a l’anvers del qual hi figurarà la següent inscripció: PROPOSTA ECONÒMICA PER A PRENDRE PART EN EL CONCURS PER A L’ATORGAMENT D’UNA CONCESSIÓ D’US PRIVATIU PER A LA INSTAL·LACIÓ D’UN QUIOSC A LA ZONA DE VALLETES, AL CARRER AMÈRICA CRUÏLLA AMB AVINGUDA JOSEP TARRADELLES.
En aquest sobre s’inclourà la proposta econòmica redactada d’acord amb el model següent:
En/Na , amb domicili a , carrer número , titular del DNI número (actuant en el seu propi nom o en representació de ),
EXPOSA:
DEMANO:
L’adjudicació de la concessió objecte del present.
Amposta, de de 2018
(signatura)"
El termini de presentació de proposicions serà de vint-i-sis dies naturals, comptats a partir del següent al de la publicació de l’anunci de licitació en el Butlletí oficial de la Província.
L’acte d’obertura de pliques, que tindrà caràcter públic, tindrà lloc el sisè dia hàbil següent al d’acabament del termini de presentació de proposicions, llevat que sigui dissabte cas en que es traslladaria al següent dia hàbil, a les 12 hores en el Saló de Sessions de l’Ajuntament, davant la Mesa de contractació de l’Ajuntament d’Amposta, la qual restarà integrada per:
President: el de la Corporació o Regidor en qui delegui.
Vocals:
Secretari: actuarà de secretari un funcionari/a de la Corporació.
Prèviament a l’acte d’obertura de pliques per la Secretaria de la Corporació, s’avaluarà la documentació administrativa presentada pels licitadors, podent atorgar, en cas de que aquesta sigui incomplerta o incorrecta, un termini de fins a 3 dies hàbils per la seva subsanació.
En l’acte d’obertura de pliques es procedirà en primer lloc a l’obertura del sobre número 2, que conté els criteris la ponderació dels quals depenen d’un judici de valor. Després de la lectura de les diferents proposicions, la Mesa sol·licitarà els informes tècnics que consideri convenients, per a la valoració d’aquestes d’acord als criteris i a les ponderacions establertes en aquest Plec.
Un cop la Mesa de Contractació hagi puntuat els criteris dependents d’un judici de valor, la Mesa procedirà a l’obertura del sobre 3, que contenen els criteris quantificables automàticament. Per obtenir les puntuacions econòmiques es procedirà a avaluar l’oferta de manera que a la més elevada se li assignin 15 punts. Totes les ofertes s’avaluaran amb la puntuació obtinguda mitjançant la següent expressió:
Puntuació de cada oferta =15 preu de l’oferta més elevada /Preu de l’oferta que es puntua
Les proposicions degudament informades tècnicament es traslladaran a la Mesa de contractació, la qual formularà la corresponent proposta d’adjudicació, la qual es traslladarà a la Junta de Govern Local per tal que procedeixi a l’adjudicació definitiva de la concessió.
Efectuada l’adjudicació definitiva, es requerirà a l’adjudicatari per tal que en el termini de quinze dies a partir de la notificació presenti el document acreditatiu d’haver constituït la fiança definitiva.
Cas que l’adjudicatari no atengués els requeriments esmentats, l’adjudicació restarà sense efecte de ple dret, amb les conseqüències legalment previstes.
No es fixa garantia provisional.
La garantia definitiva es fixa en el import equivalent al 5 per 100 del valor d’adjudicació de la concessió administrativa per la seva duració total, la qual s’haurà de constituir en el termini de 10 dies hàbils, a comptar des del següent en que s’hagués efectuat el requeriment per constituir-la.
Són deures/obligacions de l’adjudicatari:
Són drets del concessionari :
La present concessió s’entendrà atorgada sense perjudici del dret de propietat ni del de tercers.
El cànon es fixa en un mínim de 846,24 € anuals. Aquest cànon podrà ser millorat a l’alça pels licitadors.
El pagament del cànon es podrà fraccionar a petició de l’adjudicatari fins un màxim de 12 fraccions mensuals d’idèntica quantia.
En qualsevol cas el seu pagament es realitzarà mitjançant domiciliació bancària.
Des del moment de l’adjudicació definitiva seran de càrrec de l’adjudicatari les despeses a que es refereixen les normes de contractació local i les altres que essent legítimes tinguin relació amb el procediment del concurs i amb el contracte des de l’inici fins la formalització.
Acabat el termini de la concessió revestiran a propietat de l’Ajuntament les obres i instal·lacions realitzades, les quals deuran trobar-se en bon estat de conservació. A tal efecte l’Ajuntament, en el termini de sis mesos anteriors a l’acabament, designarà els tècnics encarregats de la revisió de les locals i instal·lacions, a la vista de la qual s’ordenarà l’execució dels treballs de reparació i reposició oportuns, els quals seran de càrrec de l’adjudicatari.
La Corporació municipal es reserva el dret a deixar sense efectes la llicència abans del venciment, si ho justifiquen circumstàncies sobrevingudes d’interès públic, mitjançant indemnització a l’adjudicatari dels danys que se li ocasionin, o sense aquesta quan no procedeixi.
Les infraccions de l’adjudicatari poden ser: lleus, greus i molt greus.
Són infraccions lleus:
Són infraccions greus:
Són infraccions molt greus:
Les sancions aplicables seran: en primer lloc una multa de fins a 3.000,00 € i en el cas de reincidència o reiteració podrà declarar-se extingida la concessió. La imposició de sancions s’haurà de realitzar de conformitat amb la legislació reguladora del procediment sancionador.
La vigència de la concessió finalitzarà pels següents motius:
En el termini de 15 dies hàbils següents a aquell en que l’adjudicatari rebi la notificació de l’adjudicació, cal que es formalitzi l’adjudicació de la concessió administrativa en document administratiu que s’ajusti amb exactitud a les condicions de la licitació, constituint aquest document títol suficient per accedir a qualsevol registre públic. No obstant, el contractista, podrà sol·licitar que el contracte s’elevi a escriptura pública, corrent al seu càrrec les despeses que es generin. En cap cas es poden incloure en el document en que es formalitzi la concessió administrativa clàusules que impliquin l’alteració dels termes de l’adjudicació.
Amposta, 25 de gener de 2018 L’ALCALDE,
En/Na , amb domicili a , carrer número
, titular del DNI número (actuant en el seu propi nom o en representació de ),
E X P O S A
Que tenint coneixement del concurs convocat per aquest Ajuntament per l’adjudicació mitjançant concurs d’una concessió d’ús privatiu d’una part del domini públic corresponent a la zona Valletes, a la cruïlla del carrer Amèrica amb l’avinguda Josep Tarradelles per a la instal·lació d’un quiosc de venda de llaminadures i altres productes semblants.
Que no estic inclòs en cap causa d’incapacitat o incompatibilitat per a contractar amb l’Ajuntament d’Amposta.
Que adjunto la documentació exigida en el Ple de condicions reguladors del concurs esmentat, el quan accepto plenament, així com les obligacions que del mateix es derivin com a concursant i com adjudicatari, en el seu cas.
Que la meva oferta és
Per l’anterior,
D E M A N O
L’adjudicació de la concessió objecte del present.
Amposta, de de 2018.
(signatura)
Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’Ajuntament
Edifici Lo Sindicat (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 40 27
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies
Fab Lab TE (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 (edifici Lo Sindicat) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 94 50 | fablabte@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies
Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó (Ajuntament d´Amposta)
Adreça provisional: Av. de Sant Jaume 42-52 (Oficina de Turisme - Espai Km 0) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 48 21 | bcsja@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies