Estem publicant la nova SEU ELECTRÒNICA de l'Ajuntament d'Amposta. Preguem disculpeu les molèsties.
Inici Informació Oficial Concursos de concessions administratives Quiosc Poliesportiu: Atorgament d’una concessió administrativa
publicat el 14/02/2018
El present contracte té per objecte l’atorgament, en la forma i condicions que s’estableixen en el present Plec, d’una concessió d’ús privatiu d’una part del domini públic constituït per la vorera del carrer Sebastià Juan Arbó situada enfront del Pavelló poliesportiu del qual l’Ajuntament n’és titular, així com del quiosc i tendal instal·lats en aquest espai públic per destinar-lo a la venda de begudes, gelats i productes semblants.
La porció de l’espai esmentat que és objecte de la concessió, amb una superfície total de 50 m2 resta definida en el plànol que figura com annex al present Plec.
El quiosc i tendal tenen la descripció següent:
Es tracta d’una concessió d’ús privatiu de béns de domini públic, conforme al que disposa l’article 59 del Reglament del patrimoni dels ens locals de Catalunya.
La selecció del contractista es realitzarà pel sistema de concurs obert la resolució del qual és realitzarà amb l’aplicació dels següents criteris:
Millora en el cànon, fins a 15 punts.
Condicions en la prestació del servei: fins a 10 punts. Es valorarà:
Major horari de prestació del servei: fins a 5 punts. Als efectes anteriors, es determina que l’horari mínim de prestació del servei serà el següent:
Qualsevol modificació de l’horari anterior que es proposi pels licitadors haurà de respectar l’horari mínim de la instal·lació
Estan capacitades per a contractar les persones naturals o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguin plena capacitat d’obrar no estiguin afectades per cap de les circumstàncies enumerades a l’article 60 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat per Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre del mateix cos legal com a prohibides per a contractar.
Les instal·lacions i equipaments necessàries per al funcionament del quiosc seran realitzades i aportats per l’adjudicatari, el qual també haurà de realitzar, si fora necessària, la petició de la llicència municipal per a l’obertura i el funcionament del quiosc, amb el compromís de que, en el seu cas, transmetrà la llicència al nou adjudicatari en acabar el termini de vigència de la concessió.
El concessionari estarà obligat a executar les instal·lacions i resta d’equipament determinades en el projecte que presenti, un cop informades favorablement pels tècnics municipals i autoritzades en tot cas per l’Ajuntament d’Amposta. Els terminis per la seva execució seran els següents: s’han d’iniciar dins el termini dels quinze dies hàbils següents al de la notificació de l’acord de l’autorització municipal de les mateixes i la seva finalització, un cop iniciades, es fixa en el termini màxim de 15 dies hàbils.
Són a càrrec del concessionari les modificacions de les instal·lacions i escomeses que, si s’esca, siguin procedents, com també els aparells comptadors de subministraments, així com totes les despeses de manteniment i conservació que hi pugui haver, incloses les corresponents al subministrament d’energia elèctrica, aigua, i altres.
Les obres i instal·lacions indicades en el paràgraf anterior, llevat d’aquells de caràcter desmuntable revertiran en plena propietat a l’Ajuntament en el moment d’extinció de la concessió.
La concessió s’atorgarà per un termini màxim de 5 anys, comptats a partir de la data de l’atorgament de la concessió.
El termini de duració de la concessió es podrà prorrogar per terminis d’un any tàcitament, en una durada màxima de deu anys incloses les pròrrogues.
De conformitat amb l’article 60.2 RP dels ens locals de Catalunya, i l’article
159.2 TRLCSP, el termini per presentar proposicions per part dels licitadors interessats en participar en aquest procediment de concurrència pública, per a l’atorgament d’una concessió administrativa d’ús privatiu d’un bé de domini públic per la instal·lació d’un quiosc - bar, és de 26 dies naturals a comptar des de la data de l’anunci de publicació d’aquesta licitació en el Butlletí oficial de la província de Tarragona.
Les proposicions per a prendre part en el concurs se presentaran a la Secretaria general de l’Ajuntament, en 3 sobres tancats, a l’anvers del qual hi figurarà la següent inscripció: “Proposició per a prendre part en el concurs per a l’atorgament d’una concessió d’us privatiu d’un quiosc instal·lat a la vorera del carrer Sebastià Juan Arbó (enfront del pavelló poliesportiu).
Sobre 1, que contindrà:
Sobre 2, que contindrà:
Sobre 3, que contindrà l’oferta econòmica d’acord amb el model següent: "En/Na , amb domicili a , carrer número , titular del DNI número (actuant en el seu propi nom o en representació de ) exposo:
Que tenint coneixement del procediment convocat per aquest Ajuntament per l’adjudicació de la concessió de l’ús privatiu d’un quiosc instal·lat a la vorera del carrer Sebastià Juan Arbó situada enfront del Pavelló poliesportiu per a la instal·lació d’un quiosc destinat a la venda de begudes, gelats i productes semblants ofereixo per l’adjudicació de la concessió el pagament d’un cànon anual de ... euros (la quantitat s’expressarà en lletra i números)
Amposta, de de 2018.
(signatura)"
L’acte d’obertura de pliques, que tindrà caràcter públic, tindrà lloc el sisè dia hàbil següent al d’acabament del termini de presentació de proposicions, llevat que sigui dissabte cas en que es traslladaria al següent dia hàbil, a les 12 hores en el Saló de Sessions de l’Ajuntament, davant la Mesa de contractació, la qual restarà integrada per:
President: el de la Corporació o Regidor en qui delegui.
Vocals:
Secretari: actuarà de secretari un funcionari/a de la Corporació.
Prèviament a l’acte d’obertura de pliques per la Secretaria de la Corporació, s’avaluarà la documentació administrativa presentada pels licitadors, podent atorgar, en el cas de que aquesta sigui incomplerta o incorrecta, un termini de fins a 3 dies hàbils per la seva subsanació.
En l’acte d’obertura de pliques es procedirà a l’obertura dels sobres número 2 i, en el mateix es limitarà a comprovar l’existència de la documentació exigida en el present Plec, i es donarà per finalitzat sense efectuar proposta d’adju- dicació, traslladant-se les ofertes que disposin de la documentació correcta als Serveis tècnics corresponents, per tal que avaluïn les pliques presentades. L’informe dels Serveis tècnics deurà realitzar-se en aplicació dels criteris de valoració determinats en la condició tercera, els quals s’avaluaran sota criteris subjectius.
Amb posterioritat la Mesa de contractació procedirà a la citació dels licitadors per l’obertura dels sobres número 3, en aquest acte es donarà lectura a la valoració atorgada a les ofertes incloses en els sobres número 2, i amb posterioritat a les propostes econòmiques presentades, de les quals es donarà trasllat a la Intervenció municipal de fons, per la seva avaluació, la qual es realitzarà amb l’aplicació de la fórmula següent:
Puntuació =15 x Oferta que s’avalua /Millor oferta econòmica
Les proposicions degudament informades tècnicament es traslladaran a la Mesa de contractació, qui formularà la corresponent proposta d’adjudicació, la qual es traslladarà a la Junta de Govern Local per tal que procedeixi a l’adjudicació definitiva de la concessió.
Efectuada l’adjudicació definitiva, es requerirà a l’adjudicatari per tal que en el termini de quinze dies a partir de la notificació presenti el document acreditatiu d’haver constituït la fiança definitiva. Així mateix se’l citarà per tal que en el dia i hora que oportunament s’assenyali comparegui per a formalitzar la concessió en document administratiu.
Cas que l’adjudicatari no atengués els requeriments esmentats, l’adjudicació restarà sense efecte de ple dret, amb les conseqüències legalment previstes.
No es fixa garantia provisional.
La garantia definitiva es fixa en el import equivalent al 5 per 100 del valor d’adjudicació de la concessió administrativa per la seva duració total, la qual s’haurà de constituir en el termini de 10 dies hàbils, a comptar des del següent en que s’hagués efectuat el requeriment per constituir-la.
Són deures/obligacions de l’adjudicatari:
Són drets del concessionari :
La present concessió s’entendrà atorgada sense perjudici del dret de propietat ni del de tercers.
El cànon es fixa en un mínim de 2.000,00 € anuals El pagament del cànon es podrà fraccionar a petició de l’adjudicatari fins un màxim de 12 fraccions mensuals d’idèntica quantia. En qualsevol cas el seu pagament es realitzarà mitjançant domiciliació bancària.
Des del moment de l’adjudicació definitiva seran de càrrec de l’adjudicatari les despeses a que es refereixen les normes de contractació local i les altres que essent legítimes tinguin relació amb el procediment del concurs i amb el contracte des de l’inici fins la formalització.
La Corporació municipal es reserva el dret a deixar sense efectes la concessió abans del venciment, si ho justifiquen circumstàncies sobrevingudes d’interès
públic, mitjançant indemnització a l’adjudicatari dels danys que se li ocasionin, o sense aquesta quan no procedeixi.
Les infraccions de l’adjudicatari poden ser: lleus, greus i molt greus.
Són infraccions lleus:
Són infraccions greus:
Són infraccions molt greus:
Les sancions aplicables seran: en primer lloc una multa de fins a 3.000,00 € i en el cas de reincidència o reiteració podrà declarar-se extingida la concessió. La imposició de sancions s’haurà de realitzar de conformitat amb la legislació reguladora del procediment sancionador.
La vigència de la concessió finalitzarà pels següents motius:
En el termini de 15 dies hàbils següents a aquell en que l’adjudicatari rebi la notificació de l’adjudicació, cal que es formalitzi l’adjudicació de la concessió administrativa en document administratiu que s’ajusti amb exactitud a les condicions de la licitació, constituint aquest document títol suficient per accedir a qualsevol registre públic. No obstant, el contractista, podrà sol·licitar que el contracte s’elevi a escriptura pública, corrent al seu càrrec les despeses que es generin. En cap cas es poden incloure en el document en que es formalitzi la concessió administrativa clàusules que impliquin l’alteració dels termes de l’adjudicació.
Amposta, 25 de gener de 2018 L’ALCALDE,
Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’Ajuntament
Edifici Lo Sindicat (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 40 27
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies
Fab Lab TE (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 (edifici Lo Sindicat) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 94 50 | fablabte@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies
Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó (Ajuntament d´Amposta)
Adreça provisional: Av. de Sant Jaume 42-52 (Oficina de Turisme - Espai Km 0) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 48 21 | bcsja@amposta.cat
Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies