Estem publicant la nova SEU ELECTRÒNICA de l'Ajuntament d'Amposta. Preguem disculpeu les molèsties.

Inici L’Ajuntament Empleats públics Ofertes públiques de treball Borsa de treball Personal de neteja dependències municipals

Oferta de treball: Borsa de treball Personal de neteja dependències municipals

publicat el 12/04/2022


Aquest procés de selecció ja està tancat

Detalls de l’oferta pública de treball

Data de publicació:

12/04/2022

Nom de l’oferta de treball:

Borsa de treball Personal de neteja dependències municipals

Categoria:

AgP-11

Organisme que contracta:

Ajuntament d’Amposta

Departament:

Serveis Municipals

Llocs de treball oferts:

Borsa de treball

Terminis:

  • Presentació de les sol·licituds: 13/04/2022 al 22/04/2022.
  • Publicació provisional d’admesos i exclosos: es publicarà en un termini màxim de 5 dies hàbils, a comptar a partir de l’endemà de la finalització del termini per a presentar les sol·licituds.
  • Període d’al·legacions: 5 dies hàbils a comptar a partir de l’endemà de la publicació del llistat provisional d’admesos i exclosos.
  • Inici de les proves: a determinar

Funcions del lloc de treball:

Execució

  • Escombrar o netejar amb màquina aspiradora i enllustrar terres.
  • Netejar i enllustrar mobles, portes, i altres objectes de l’edifici.
  • Realitzar treballs de manteniment de la neteja i higiene del local o oficina encomanats.
  • Fer servir les eines, els equips i la maquinària necessaris per al desenvolupament dels treballs encomanats.
  • Realitzar totes les tasques necessàries per netejar i mantenir en adequades condicions d’ús els espais de les instal·lacions.
  • Tenir cura de l’estat de conservació de les eines, els equips i la maquinària necessaris per al desenvolupament dels treballs encomanats.
  • Comunicar les incidències o propostes dels usuaris al/a la cap immediat/a superior.
  • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció posats a la seva disposició, d’acord amb els procediments establerts per la corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.

Revisió

  • Revisar les pròpies tasques.

Millora

  • Proposar millores en les pròpies tasques.

Substitució

  • Substituir els superiors jeràrquics immediats de la seva unitat organitzativa d’adscripció en situacions puntuals.

General

  • En general, totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en l’àmbit de la unitat organitzativa d’adscripció.

    Requisits imprescindibles:

    Complir els requisits generals detallats en les bases generals dels processos de selecció.

    Documentació a presentar:

    Tipus de contracte:

    En funció de les necessitats del servei

    Durada del contracte:

    En funció de les necessitats del servei

    Jornada:

    En funció de les necessitats del servei

    Horari:

    En funció de les necessitats del servei

    Retribució mensual bruta aproximada:

    1.363,06 € (per una jornada complerta)

    Lloc de treball:

    Dependències municipals

    Data prevista d’incorporació:

    En funció de les necessitats del servei

    Descripció del procés de selecció:

    Entrevista i valoració de mèrits

    Instruccions per a presentar la sol·licitud:

    • Els aspirants hauran de preparar tota la documentació citada anteriorment i tramitar la Sol·licitud per a la participació en processos de selecció, ja sigui presencialment o telemàticament.
    • Per a participar en aquest procés de selecció cal aportar tota la documentació al Registre General de l’Ajuntament d’Amposta – Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), dintre del període d’inscripció indicat, en horari de registre de 9h a 14h, i de dilluns a divendres, o en forma telemàtica tal i com preveu l’article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
    • En el cas d’inscripció presencial, caldrà aportar la documentació requerida en fotocòpies dels originals o degudament compulsada.
    • Les persones que ja hagin tingut contracte amb l’Ajuntament d’Amposta o qualsevol de les seves empreses públiques, durant un termini superior a divuit mesos dins un període de vint-i-quatre mesos, amb solució de continuïtat o sense, per al mateix lloc de treball o un de diferent amb la mateixa empresa o grup d’empreses, mitjançant dos o més contractes temporals, seran admesos en el procés de selecció que es convoca i si el superen passaran a formar part de la borsa, però no podran ser contractats fins que la normativa vigent ho permeti, i amb les excepcions que hi contempla d’acord amb l’article 15.5 del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut dels treballadors i amb la disposició addicional 34 de la Llei 3/2017, de 27 de juny, de Pressupostos Generals de l’Estat per a l’any 2017.
    • Els mèrits que es vulguin al·legar s’hauran de justificar de forma documental d’acord amb els següents criteris:
      Els candidats/es per a acreditar els mèrits que sol·licitin que siguin valorats, hauran d’adjuntar als efectes de poder valorar l’experiència laboral: el Informe de la Vida Laboral emès per la Seguretat Social; els certificats de l’Administració en la que hagin treballat en el que s’indiqui inici i fi de la prestació dels serveis, grup del lloc de treball en que ha estat treballant a l’Administració i denominació del lloc pel que s’ha contractat; en cas d’haver treballat al sector privat, el contracte mercantil privat o contracte laboral on s’especifiqui la duració de la prestació dels serveis, les funcions o tasques a desenvolupar i, en el seu cas, la categoria per la que va ser contractat/ada.
      L’acreditació de la formació es farà mitjançant fotocòpia de la certificació, amb especificació de l’entitat organitzadora, denominació del curs i durada del curs en hores o en crèdits.
      El Tribunal podrà sol·licitar tots els aclariments que estimi oportuns
    • Totes les publicacions relatives a aquesta oferta pública de treball, es realitzaran en la pàgina oficinal de l’Ajuntament d’Amposta: www.amposta.cat
    • S’informa a tots/es els/les aspirants, que amb la presentació de la sol·licitud per formar part del procés, donen el seu consentiment per a la gestió de les seves dades particulars, relatives a publicacions i comunicacions d’aquest procés de selecció.

    MÉS INFORMACIÓ SOBRE L’OFERTA

    El procés de selecció inclourà les següents fases:

    Fase I. Test i entrevista. 50 punts (per superar aquesta prova caldrà obtenir un mínim de 25 punts).

    Aquesta prova consistirà en realitzar un test relacionat amb les tasques pròpies del lloc de treball, valorat en una puntuació màxima de 40 punts, i una entrevista, valorada en una puntuació màxima de 10 punts, que consistirà en mantenir un diàleg amb el tribunal sobre qüestions vinculades a les funcions a desenvolupar, i a l’experiència professional de la persona aspirant, amb l’objectiu de valorar els següents factors: formació, competència pràctica, responsabilitat i desenvolupament.

    En el benentès que es seguirà la mateixa pauta d’entrevista per a totes les persones entrevistades.

    Aquesta prova és de caràcter obligatori i eliminatori.

    La puntuació màxima serà de 50 punts, i per superar-la cal obtenir un mínim de 25 punts entre la suma obtinguda entre el test i l’entrevista.

    Fase II. Valoració de mèrits. 25 punts.

    IMPORTANT: La valoració de mèrits es durà a terme d’acord amb el següent barem i sempre sobre la documentació acreditativa que hauran aportat dins el termini de presentació de sol·licituds. La puntuació màxima de la valoració total de mèrits serà de 25 punts, d’acord amb els següents criteris:

    Experiència professional (fins a un màxim de 20 punts)

    • En llocs de treball vinculats al lloc de treball que ens ocupa: 0,005 punts per dia treballat, fins a un màxim de 20 punts.

    Formació (fins a un màxim de 5 punts)

    • Cursos de formació o perfeccionament que puguin vincular-se a l’àmbit del lloc de treball, fins a un màxim de 5 punts, segons l’escala següent:
    Cursos Punts
    Per cursos de 8 a 25 hores 0’30 punts per curs
    Per cursos de 26 a 50 hores 0,50 punts per curs
    Per cursos de 51 a 100 hores 0,70 punts per curs
    Per cursos de durada superior a 100 hores 0,90 punts per curs

    Quant els certificats d’assistència acreditin alhora l’aprofitament en el curs realitzat sempre i quant el curs tingui una durada superior a 10 hores-, s’incrementarà 0’10 punts la puntuació obtinguda per cada curs.

    Els candidats/es per a acreditar els mèrits que sol·licitin que siguin valorats, hauran d’adjuntar a aquesta documentació als efectes de poder valorar l’experiència laboral: el Informe de la Vida Laboral emès per la Seguretat Social; els certificats de l’Administració en la que hagin treballat en el que s’indiqui inici i fi de la prestació dels serveis, grup del lloc de treball en que ha estat treballant a l’Administració i denominació del lloc pel que s’ha contractat i, en cas d’haver treballat al sector privat contracte mercantil privat o contracte laboral on s’especifiqui la duració de la prestació dels serveis, les funcions o tasques a desenvolupar i, en el seu cas, la categoria per la que va ser contractat/ada.

    Pel que fa a la formació caldrà aportar la titulació o documentació necessària que acrediti la seva realització.

    No es valorarà cap mèrit que no estigui degudament acreditat i el Tribunal podrà requerir tots els aclariments que estimi oportuns.

    La creació de la borsa té una durada de dos anys. Tots els aspirants que superin les proves del procés, constaran per ordre de puntuació a la borsa de Personal de Neteja de Dependències Municipals, de l’Àrea de Serveis Municipals, o llocs de treball similars per a l’Ajuntament d’Amposta.

    Actualitzat el 29/4/2022

    Llistat provisional admesos/es i exclosos/es:

    Admesos/es

    DNI

    5979T

    4637S

    1641A

    4516Z

    1317B

    6913F

    4248H

    8003S

    0050Z

    8565M

    7868J

    1492W

    7726J

    2968Q

    5869E

    1098T

    7780R

    8329M

    4741V

    8251L

    2131N

    9791D

    7270L

    Exclosos/es:

    DNI

    MOTIU D’EXCLUSIÓ

    5472J

    No aporta la VIDA LABORAL

    9362L

    No aporta la VIDA LABORAL

    9451B

    No aporta la VIDA LABORAL

    0154B

    No aporta la VIDA LABORAL

    Període d’al·legacions: del 02/05/2022 al 06/05/2022 (ambdós inclosos)

    Important: Si no es presenta cap al·legació, el present llistat es considerarà definitiu.

    Convocatòria de les proves:

    Dia:

    12/05/2022

    En la propera publicació s’informarà del lloc i l’hora on es desenvoluparan les proves, segons el llistat definitiu dels/les aspirants admesos/es i exclosos/es.

    Tribunal qualificador: 

    President/a: 

    • Titular:   Cecilia Cartes Fumadó
    • Suplent:  Ruth Vallés Princep

    Vocal 1:  

    • Titular:   Juan Ramon Escudero Cervera
    • Suplent:  Marcos Pellicer Díaz

    Vocal 2: 

    • Titular:   Isabel Panisello Pech
    • Suplent:   Sabina Sanon Monllau

    El Tribunal pot comptar amb l’assessorament extern d’un/a tècnic/a expert amb les tasques a desenvolupar.

    Agraïm a tots els/les candidats/es la seva participació en el procés de selecció.

    Actualitzat el 9/5/2022

    Llistat definitiu admesos/es i exclosos/es:

    Admesos/es

    DNI

    5979T

    4637S

    1641A

    4516Z

    1317B

    6913F

    4248H

    8003S

    0050Z

    8565M

    7868J

    1492W

    7726J

    2968Q

    5869E

    1098T

    7780R

    8329M

    4741V

    8251L

    2131N

    9791D

    7270L

    9362L

    9451B

    0154B

    Exclosos/es:

    DNI

    MOTIU D’EXCLUSIÓ

    5472J

    No aporta la VIDA LABORAL

    Convocatòria de les proves:   test i entrevista

    Dia:

    12/05/2022

    Lloc:

    Edifici "Lo Sindicat" Aula 1

    Av. de la Ràpita nº 43 , planta 1

    43870 - Amposta

    Prova test:

    Hora:

    08,30h

    Prova entrevista:

    DNI

    Hora

    5979T

    09,30

    4637S

    09,40

    1641A

    09,50

    4516Z

    10,00

    1317B

    10,10

    6913F

    10,20

    4248H

    10,30

    8003S

    10,40

    0050Z

    10,50

    8565M

    11,00

    7868J

    11,00

    1492W

    11,20

    7726J

    11,30

    2968Q

    11,40

    5869E

    11,50

    1098T

    12,00

    7780R

    12,10

    8329M

    12,20

    4741V

    12,30

    8251L

    12,40

    2131N

    12,50

    9791D

    13,00

    7270L

    13,10

    9362L

    13,20

    9451B

    13,30

    0154B

    13,40

    Tribunal qualificador:

    President/a: 

    • Titular:   Cecilia Cartes Fumadó
    • Suplent:  Ruth Vallés Princep

    Vocal 1:  

    • Titular:   Juan Ramon Escudero Cervera
    • Suplent:  Marcos Pellicer Díaz

    Vocal 2: 

    • Titular:   Isabel Panisello Pech
    • Suplent:   Sabina Sanon Monllau 

    El Tribunal pot comptar amb l’assessorament extern d’un/a tècnic/a expert amb les tasques a desenvolupar.

    Agraïm a tots els/les candidats/es la seva participació en el procés de selecció.

    Actualitzat el 13/5/2022

    Resultat proves

    Segons es desprèn de l’acta emesa pel Tribunal qualificador, els resultats de les proves test i entrevista realitzades ahir dia 12-05-2022, ha estat:

    DNI

    Assistència

    Resultat test

    Resultat entrevista

    Mèrits

    Resultat total

    5978T

    Presentat/da

    8

    3,5

    -

    No apte/a

    4637S

    Presentat/da

    25,5

    3,5

    -

    29

    1641A

    Presentat/da

    15,5

    3,5

    -

    No apte/a

    4516Z

    Presentat/da

    27

    8,5

    -

    35,5

    1317B

    Presentat/da

    25

    9,25

    -

    34,25

    6913F

    No presentat/da

    -

    -

    -

    -

    4248H

    No presentat/da

    -

    -

    -

    -

    8003S

    No presentat/da

    -

    -

    -

    -

    0050Z

    Presentat/da

    32

    9

    -

    41

    8565M

    No presentat/da

    -

    -

    -

    -

    7868J

    Presentat/da

    18,5

    7

    -

    25,5

    1492W

    Presentat/da

    20

    5

    -

    25

    7726J

    No presentat/da

    -

    -

    -

    -

    2968Q

    Presentat/da

    28

    4

    -

    32

    5869E

    No presentat/da

    -

    -

    -

    -

    1098T

    Presentat/da

    13,5

    6,5

    -

    No apte/a

    7780R

    Presentat/da

    29

    9,5

    -

    38,5

    8329M

    Presentat/da

    23,5

    7

    1,02

    31,52

    4741V

    No presentat/da

    -

    -

    -

    -

    8251L

    No presentat/da

    -

    -

    -

    -

    2131N

    No presentat/da

    -

    -

    -

    -

    9791D

    No presentat/da

    -

    -

    -

    -

    7270L

    No presentat/da

    -

    -

    -

    -

    9362L

    Presentat/da

    17

    3

    -

    No apte/a

    9451B

    Presentat/da

    18

    9,5

    -

    27,5

    0154B

    Presentat/da

    15,5

    5,5

    -

    No apte/a

    Segons els resultats anteriors, la borsa d’aquest procés de selecció queda constituïda per estricte ordre de puntuació, quedant de la següent forma:

    Ordre

    DNI

    Puntuació

    1

    0050Z

    41

    2

    7780R

    38,5

    3

    4516Z

    35,5

    4

    1317B

    34,25

    5

    2968Q

    32

    6

    8329M

    31,52

    7

    4637S

    29

    8

    9451B

    27,5

    9

    7868J

    25,5

    10

    1492W

    25

    Agraïm a tots els/les candidats/es la seva participació en el procés de selecció.

    Ajuntament d´Amposta · Pl. de l´Ajuntament, 3-4 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 00 57 | ajuntament@amposta.cat
    Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies | RSS de l’AjuntamentRSS de l’Ajuntament




    Edifici Lo Sindicat (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 · 43870 Amposta | Tel. 977 70 40 27
    Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






    Fab Lab TE (Ajuntament d´Amposta) · Av. de la Ràpita, 43 (edifici Lo Sindicat) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 94 50 | fablabte@amposta.cat
    Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies






    Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó (Ajuntament d´Amposta)
    Adreça provisional: Av. de Sant Jaume 42-52 (Oficina de Turisme - Espai Km 0) · 43870 Amposta | Tel. 977 70 48 21 | bcsja@amposta.cat
    Contacte | Avís legal | Política de privacitat | Accessibilitat | Política de cookies