Acords del ple del 22/02/2010
- Per unanimitat s’aprova l’esborrany de l’acta de la sessió extraordinària del dia 25 de gener de 2010.
- Es dóna compte de les contractacions d’urgència.
- Es dóna compte dels decrets d’alcaldia del 1284 a 1307 2009 i de l’1 a 179 de 2010.
- Es deixa damunt la taula la modificació puntual número 18 POUM: «Canvi d’usos del PAU-3».
- Per unanimitat s’aprova la rectificació de la sol·licitud de modificació de la trama urbana consolidada.
- Per unanimitat s’acorda desestimar el recurs de reposició presentat per Candidatura d’Unitat Popular contra l’aprovació de la creació del consorci per al desenvolupament de l’ARE «Eixample les Tosses» i dels seus estatuts.
- Per unanimitat s’aprova l’adjudicació de l’arrendament de les caselles exteriors del mercat municipal número 3 a 6 del carrer Palau i Quer.
- Per unanimitat s’aprova la correcció d’errada material de l’acord d’aprovació del pressupost municipal de 2010.
- Per majoria amb el vot favorable del Grup de CiU i l’abstenció dels Grups d’Esquerra d’Amposta – ERC i PSC – PM s’aprova la modificación número 1 del pressupost de 2010.
- Per majoria amb el vot favorable dels 9 membres del Grup de CiU i l’abstenció dels 4 membres del Grup d’Esquerra d’Amposta – ERC i dels 4 membres del Grup del PSC – PM s’aprova la concertación de préstec per Inversions 2010.
- Per unanimitat s’aprova autoritzar a Gursam per concertació de pòlissa de tresoreria.
- Per unanimitat s’aprova la proposta de suport a l’Institut Montsià per l’acreditació per al curs 2010-2011 com a centre FP.Cat.
- Per majoria amb el vot favorable dels 9 membres del Grup de CiU i el vot en contra dels 4 membres del Grups d’Esquerra d’Amposta – ERC i dels 4 membres del Grup del PSC – PM s’aprova la ratificación de l’acord de la junta de govern local sobre l’aprovació del projecte de llei de vegueries.
- Per majoria amb el vot en contra dels 9 membre del Grup de CiU i el vot favorable dels 4 membres del Grup d’Esquerra d’Amposta – ERC i els 4 membres del Grup del PSC – PM, s’aprova rebutjar la moció d’Esquerra d’Amposta – ERC de suport a la creació de la vegueria de les Terres de l’Ebre.
amposta.cat













