Inici » Comunicació » Notícies » 50 atletes de 14 països es preparen a Amposta de cara la Copa del Món d´Esgrima Ciutat de Barcelona

50 atletes de 14 països es preparen a Amposta de cara la Copa del Món d´Esgrima Ciutat de Barcelona

Entre elles hi ha campiones olímpiques i campiones mundials, de Xina, i les seleccions de països com Canadà, Dinamarca o Taipei.

Des de dilluns 11 i fins el proper 20 de gener, 50 tiradores de 14 països diferents participen en una estada al Centre de Tecnificació d´Amposta. Es tracta d´un entrenament internacional preparatori d´una de les últimes proves puntuables per a la classificació olímpica, la Copa del Món d´Espasa Femenina Ciutat de Barcelona, que tindrà lloc del 22 al 24 de gener.
Entre les 50 atletes hi ha campiones olímpiques i mundials, de Xina; la campiona d´Àfrica, bronze al campionat mundial i actual número 3 del rànquing mundial, Sara Besbes (de Túnez) i la campiona mundial i número 6 del món, Emese Szasz (d´Hongria). A més a més, també hi ha les seleccions nacionals de Suïssa, Taipei, USA, Canadà, Brasil, Dinamarca, Gran Bretanya, Estònia i Espanya.
Dimecres 13, les 50 atletes van participar en un entrenament especial amb els tècnics de Palotrainning, que es farà a les instal·lacions del club. Serà de nou a deu del matí.